Ανακύκλωση και προσφορά !!!

 

Στο 4ο Γυμνάσιο Βόλου η εκπαιδευτική κοινότητα παίρνει πρωτοβουλίες και ζητεί λύσεις στα προβλήματα του σχολείου

Βοήθεια στους άπορους μαθητές μέσω ανακύκλωσης

 

Λίγες ημέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονικής οι έφηβοι προσπαθούν να προσαρμοστούν ξανά στη σχολική πραγματικότητα. Οι προκλήσεις δεν εί­ναι λίγες. Η αγωνία για ουσιαστική ανταπόκριση στις σχολικές υποχρεώσεις, τα προβλήματα στo διδακτήριο, οι δυσμενείς κοινωνικές συνθήκες, η υλο­ποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων θέτουν τους μαθητές σε ένα νέο πλαίσιο δράσης. Στην Ελλάδα του μνημονίου η σχολική καθημερινότητα είναι γε­μάτη ζητήματα, από τα πιο καθημερινά, όπως πώς θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της υγρασίας στις αίθουσες, μέχρι και τα πιο σοβαρά, όπως η σίτιση των μα­θητών. Και βέβαια τα προβλήματα δεν μπορούν να λυθούν μέσα από τις καταλήψεις.

Ρεπορτάζ: ΦΩΤΗΣ ΣΠΑΝΟΣ

Η "Θ" βρέθηκε στα μέσα της περασμένης εβδομάδας στο 4ο Γυμνάσιο Βόλου και συνομίλησε με τους μαθητές, οι οποίοι πα­ρουσίασαν τα ζητήματα του σχολείου επιλέγοντας να τα δη­μοσιοποιήσουν και να ευαισθη­τοποιήσουν τους αρμόδιους φορείς, χωρίς να οδηγηθούν στο αδιέξοδο μέτρο των κατα­λήψεων. Όπως ανέφεραν, θέ­λουν να λυθούν τα προβλήματα με το σχολείο ανοικτό και την. εκπαιδευτική διαδικασία σε ε­ξέλιξη.

Η υποχρηματοδότηση της εκ­παίδευσης είναι η "πληγή" της όλης κατάστασης, καθώς χωρίς πόρους δεν μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις στα σχολικά κτί­ρια, να καλυφθούν οι ανάγκες σε αναλώσιμα. Ακόμη και ολόκλη­ρο το μαθητικό εισιτήριο του Α­στικού ΚΤΕΛ είναι υποχρεωμέ­νοι να πληρώνουν από φέτος κάποιοι μαθητές, ενώ πέρυσι δεν κατέβαλαν κανένα ποσό. Μέσα όμως στο γκρίζο τοπίο και την απογοήτευση, υπάρ­χουν και οι λαμπερές πρωτο­βουλίες, όπως η διενέργεια α­νακύκλωσης για να βοηθηθούν οι άποροι μαθητές και να εξα­σφαλίσουν καθημερινά το κο­λατσιό τους. Αλλά και σε θέμα­τα επικοινωνίας, λαμβάνονται πρωτοβουλίες μέσα από την ι-στοσελίδα, όπου οι έφηβοι απο­κτούν βήμα για να εκφράζουν τις απόψεις τους. Ο μαθητής της Γ Τάξης Σερα­φείμ Δώσσας τόνισε πως δηλώ­νουμε τη συμπαράσταση μας στους αγώνες των καθηγητών. Προσπαθούμε να βρούμε ένα πρωτότυπο τρόπο διαμαρτυρίας μέσω του Τύπου, ώστε να γίνουν γνωστά στους πολίτες της Μαγνησίας. Δεν επιλέγου­με το δρόμο των καταλήψεων τόσο γιατί πιστεύουμε ότι δεν είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος, αφού διαταράσσεται η σχολική ζωή, όσο και για να μην επικρι­θούν οι καθηγητές ότι μας υ­ποκινούν. Η έναρξη της σχολι­κής χρονιάς είναι πάντα δύ­σκολη για τον έφηβο, ιδίως για τους μαθητές της Γ Τάξης, ό­που οι υποχρεώσεις είναι αυ­ξημένες. Οι έφηβοι βλέπουν ότι υπάρχουν πολλά προβλή­ματα στην εκπαίδευση, α ην κοινωνία που επηρεάζει και την καθημερινότητα τους και βέβαια θα πρέπει να βρουν τους τρόπους για να αντέξουν και να συνεχίσουν στους στό­χους τους.

 

Οι μαθητές συζητούν με την πρόεδρο της σχολικής επιτροπής Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας κ. Αγκρή και τον αντιδήμαρχο κ. Κτενά.

Την 1η Οκτωβρίου εκπρόσωποι των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Βόλου συνοδευόμενοι από την υποδιευθύντρια κ. Χαλαστάρα και την Ταμία του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων κ. Δεδούση - Δεσλή, Σοφία, επισκέφτηκαν την πρόεδρο της σχολικής επιτροπής Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας κ. Αγκρή και τον αντιδήμαρχο κ. Κτενά.

Σκοπός της προγραμματισμένης επίσκεψης ήταν να αναζητηθούν λύσεις στα προβλήματα του σχολείου, όπως η στεγανοποίηση του εργαστηρίου της πληροφορικής, η υγρασία στους τοίχους από το σύστημα αποχέτευσης και η δωρεάν μετακίνηση των μαθητών από το ΚΤΕΛ.

Η κ. Αγκρή και ο Αντιδήμαρχος κ. Κτενάς έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και προθυμία να βοηθήσουν και δήλωσαν ότι κατανούν τα προβλήματα των μαθητών και τις αγωνίες των καθηγητών και των γωνιών και ότι θα προβούν σε κάθε ενέργεια που θα διασφαλίσει την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου.

Συνεχάρη τους μαθητές για την πρωτοβουλία τους και τους προέτρεψε να συνεχίσουν να αγωνίζονται και να εργάζονται με τον ίδιο ζήλο για το σχολείο τους και ότι πολύ σύντομα θα δικαιωθούν.