Οι οδηγίες της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Sample Data-Articles
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2020 12:37
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 392
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ
ΠΑΤΗΣΤΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ
Η Νίκη Κεραμέως μπαίνει από σήμερα στη ?μάχη? για την υλοποίηση ενός πρωτοποριακού εγχειρήματος, που υλοποιήθηκε σε χρόνο "αστραπή" για τα ελληνικά δεδομένα, με στόχο για όσο διάστημα βρίσκονται κλειστά τα σχολεία εκπαιδευτικοί και μαθητές να διατηρήσουν την διδακτική επαφή έστω και εξ αποστάσεως.
Οι οδηγίες αφορούν το Λύκειο και Θα ακολουθη?σουν αντι?στοιχες για τα Γυμνα?σια και τα Δημοτικα? σχολει?α της χω?ρας.
Ν. Κεραμέως: Η διαδικασι?α θα υλοποιηθει? απο? κα?θε εκπαιδευτικο? ει?τε με συ?γχρονες, ει?τε με ασυ?γχρονες μεθο?δους διδασκαλι?ας, ει?τε συνδυαστικα?.
Το υπουργείο εξειδικεύει τις δύο αυτές κατηγορίες:
? Συ?γχρονη (τηλεκπαι?δευση) ει?ναι η απευθει?ας διδασκαλι?α και μετα?δοση μαθη?ματος σε πραγματικο? χρο?νο απο? εκπαιδευτικο?, με?σω διαδικτυακη?ς πλατφο?ρμας, σε μαθητε?ς, σπουδαστε?ς και φοιτητε?ς που παρακολουθου?ν ζωντανα? με?σω υπολογιστη?, κινητου? η? tablet. Στην πλατφο?ρμα μπορει? κανει?ς να συνδεθει? και διαδικτυακα? και τηλεφωνικα?.
? Ασυ?γχρονη ει?ναι η διδασκαλι?α κατα? την οποι?α ο/η μαθητη?ς/τρια συνεργα?ζεται με τον εκπαιδευτικο? σε διαφορετικο? χρο?νο απο? τη διαδικασι?α παρα?δοσης του μαθη?ματος η? δημιουργι?ας υλικου? απο? τον εκπαιδευτικο?, ε?χοντας προ?σβαση σε μαθησιακο? υλικο? και χρονοδια?γραμμα μελε?της με?σω διαδικτυ?ου (σε συγκεκριμε?νες ιστοσελι?δες η? πλατφο?ρμες που παρε?χει το Υπουργει?ο).
Η υπουργός Παιδείας διερευνα? και α?λλες μεθο?δους και εργαλει?α εξ αποστα?σεως εκπαι?δευσης για τη βε?λτιστη παροχη? εξ αποστα?σεως διδασκαλι?ας στους μαθητε?ς.
Η επιλογη? των εκα?στοτε μεθο?δων και εργαλει?ων γι?νεται με γνω?μονα ιδι?ως τις ποιοτικε?ς και τεχνικε?ς προδιαγραφε?ς τους, και ειδικο?τερα την ασφα?λεια, την τεχνικη? δυνατο?τητα ταυτο?χρονης εξυπηρε?τησης του με?γιστου αριθμου? χρηστω?ν και το φιλικο? περιβα?λλον εγκατα?στασης και χρη?σης, καθω?ς και την εμπειρι?α απο? την επιτυχη? εφαρμογη? τους ? για ανα?λογο σκοπο? και σε αντι?στοιχη κλι?μακα ? σε α?λλες χω?ρες.
Οι οδηγίες προς τους Διευθυντές
Αναφορικα? με τη συ?γχρονη εξ αποστα?σεως εκπαι?δευση, το υπουργει?ο θα διαθε?σει σε ο?λες τις σχολικε?ς μονα?δες της χω?ρας ειδικα? διαμορφωμε?νη ψηφιακη? πλατφο?ρμα για την πραγματοποι?ηση μαθημα?των, με?σω τηλεδια?σκεψης, απο? τους ι?διους τους εκπαιδευτικου?ς προς τους μαθητε?ς τους.
Η πιλοτικη? εφαρμογη? θα πραγματοποιηθει? απο? αυ?ριο Δευτε?ρα 16 Μαρτι?ου για τη Γ ? Λυκει?ου, που ε?χει προτεραιοποιηθει? λο?γω των επερχο?μενων Πανελλαδικω?ν Εξετα?σεων και θα ακολουθη?σουν οι λοιπε?ς τα?ξεις.
Στο?χος δεν ει?ναι η κα?λυψη της διδακτε?ας υ?λης, αλλα? η συνε?χιση της επαφη?ς των μαθητω?ν με τη μαθησιακη? διαδικασι?α.
Επιδι?ωξη του υπουργει?ου Παιδει?ας ει?ναι να δοθει? μεγαλυ?τερη αυτονομι?α σε κα?θε σχολικη? μονα?δα, ε?τσι ω?στε να προσαρμο?σει την παρεχο?μενη δυνατο?τητα εξ αποστα?σεως διδασκαλι?ας στις υφιστα?μενες ανα?γκες της. Για το λο?γο αυτο? οι Διευθυντε?ς/ντριες των σχολει?ων, σε συνεργασι?α με τους εκπαιδευτικου?ς, θα διαμορφω?νουν το προ?γραμμα για κα?θε σχολικη? τα?ξη.
Συγκεκριμε?να:
Ο/η Διευθυντη?ς/ντρια ο?λων των τυ?πων Λυκει?ου θα οριστει? υπευ?θυνος ομα?δας υποστη?ριξης, η οποι?α θα αποτελει?ται απο? τον ι?διο και απο? τουλα?χιστον ε?ναν εκπαιδευτικο? με εξειδικευμε?νες ψηφιακε?ς δεξιο?τητες (π.χ. εκπαιδευτικο?ς Πληροφορικη?ς ΠΕ86, επιμορφωτη?ς Β? επιπε?δου ΤΠΕ κτλ.), για να προσφε?ρει υποστη?ριξη στους υπο?λοιπους εκπαιδευτικου?ς του σχολει?ου (πρω?τη γραμμη? υποστη?ριξης).
Η ομα?δα υποστη?ριξης, καθω?ς και οι υπο?λοιποι εκπαιδευτικοι? του σχολει?ου, θα λα?βουν στην ηλεκτρονικη? τους διευ?θυνση (email):
? Ε?να ατομικο? συ?νδεσμο (link) εγκατα?στασης της εφαρμογη?ς Webex Meetings ο οποι?ος θα σταλει? απο? την ψηφιακη? πλατφο?ρμα του ΥΠΑΙΘ (ηλεκτρονικη? διευ?θυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ).
? Σαφει?ς οδηγι?ες εγκατα?στασης και χρη?σης.
Ακολουθω?ντας τις οδηγι?ες, ο κα?θε εκπαιδευτικο?ς ολοκληρω?νει την εγκατα?σταση της εφαρμογη?ς και αποκτα? την ατομικη? του ψηφιακη? τα?ξη διδασκαλι?ας. Αυτη? η ψηφιακη? τα?ξη αντιστοιχει? σε ε?να μοναδικο?, προσωπικο? συ?νδεσμο του κα?θε εκπαιδευτικου?. Σημειω?νεται ο?τι αυτο?ς ο συ?νδεσμος θα χρησιμοποιει?ται καθ? ο?λη τη δια?ρκεια της εξ αποστα?σεως εκπαι?δευσης και με αυτο?ν ο εκπαιδευτικο?ς θα προγραμματι?ζει με τους μαθητε?ς του το κα?θε μα?θημα.
Ειδικα? η ομα?δα υποστη?ριξης θα λα?βει επιπλε?ον οδηγι?ες εγκατα?στασης και της εφαρμογη?ς Webex Teams. Με?σω της εφαρμογη?ς αυτη?ς η ομα?δα υποστη?ριξης του σχολει?ου θα επικοινωνει? με την Κεντρικη? Ομα?δα Τηλεκπαι?δευσης του Υπουργει?ου, η οποι?α θα προσφε?ρει υποστη?ριξη, υπο? τη γενικο?τερη ευθυ?νη του Υπουργει?ου Παιδει?ας (δευ?τερη γραμμη? υποστη?ριξης).
Στη συνε?χεια, ο/η Διευθυντη?ς/ντρια αναλαμβα?νει να συντονι?σει την επικοινωνι?α του κα?θε εκπαιδευτικου? με τους μαθητε?ς του, μετα? απο? ενημε?ρωση των γονε?ων και κηδεμο?νων (βλ.φο?ρμα ενημε?ρωσης παρακα?τω).
Ο/η εκπαιδευτικο?ς, με τη σειρα? του, αποστε?λλει το συ?νδεσμο της προσωπικη?ς του ψηφιακη?ς τα?ξης στους μαθητε?ς του με?σω ηλεκτρονικου? μηνυ?ματος.
Με αυτο?ν τον τρο?πο, οι μαθητε?ς μπορου?ν να συμμετε?χουν σε ο?λα τα μαθη?ματα πατω?ντας απλω?ς τον αντι?στοιχο συ?νδεσμο, χωρι?ς να απαιτει?ται η δημιουργι?α προσωπικου? λογαριασμου? στη συγκεκριμε?νη πλατφο?ρμα.
Πρω?το βη?μα:
Α. Ε?ναρξη Εφαρμογη?ς: Δευτε?ρα 16 Μαρτι?ου, ξεκινα?ει η πιλοτικη? εφαρμογη? της εξ αποστα?σεως διδασκαλι?ας στους νομου?ς Αχαϊ?ας, Ηλει?ας και Ζακυ?νθου. Ο συ?νδεσμος εγκατα?στασης και οι οδηγι?ες αποστε?λλονται στην ηλεκτρονικη? διευ?θυνση των μελω?ν της ομα?δας υποστη?ριξης ε?ως 10.00 π.μ. Θα δοθει? ευ?λογος χρο?νος ενεργοποι?ησης των λογαριασμω?ν συ?μφωνα με τις οδηγι?ες, για την εξοικει?ωση με το περιβα?λλον της πλατφο?ρμας.
Β. Πρω?τη Τηλεδια?σκεψη Κεντρικη?ς Ομα?δας Τηλεκπαι?δευσης ΥΠΑΙΘ με Ομα?δες Υποστη?ριξης: Δευτε?ρα 16 Μαρτι?ου στις 12:00 το μεσημε?ρι θα πραγματοποιηθει? η ενημε?ρωση των ομα?δων υποστη?ριξης των σχολει?ων απο? την Κεντρικη? Ομα?δα Τηλεκπαι?δευσης του Υπουργει?ου, με?σω της ι?διας της πλατφο?ρμας που θα χρησιμοποιει?ται για την εξ αποστα?σεως εκπαι?δευση, τo Webex Meetings. Στο?χος ει?ναι η περαιτε?ρω κατανο?ηση της διαδικασι?ας, ε?τσι ω?στε απο? Τρι?τη 17 Μαρτι?ου να ξεκινη?σει η α?μεση εφαρμογη? της εξ αποστα?σεως εκπαι?δευσης στις περιοχε?ς αυτε?ς, αφου? λα?βουν και οι υπο?λοιποι εκπαιδευτικοι? ατομικο? συ?νδεσμο και οδηγι?ες εγκατα?στασης.
Γ. Κε?ντρο Εξυπηρε?τησης (Help Desk): Στις περιπτω?σεις που οι ομα?δες υποστη?ριξης αδυνατου?ν να επιλυ?σουν κα?ποιο ζη?τημα, μπορου?ν να επικοινωνου?ν με το Κε?ντρο Εξυπηρε?τησης της Κεντρικη?ς Ομα?δας Τηλεκπαι?δευσης του ΥΠΑΙΘ με?σω της εφαρμογη?ς Webex Teams. Ο?πως προαναφε?ρθηκε, οι ομα?δες υποστη?ριξης θα λα?βουν δευ?τερο ηλεκτρονικο? μη?νυμα με τις οδηγι?ες εγκατα?στασης της εφαρμογη?ς Webex Teams. Το Υπουργει?ο θα θε?σει σε λειτουργι?α και τηλεφωνικη? γραμμη? υποστη?ριξης εντο?ς εβδομα?δας.
Δευ?τερο βη?μα:
Απο? Τρι?τη 17 Μαρτι?ου και σταδιακα?, θα αποστε?λλονται με τον ι?διο τρο?πο συ?νδεσμοι και οδηγι?ες σε ο?λα τα Λυ?κεια της χω?ρας.
Καθ? ο?λη την επο?μενη εβδομα?δα, σταδιακα? ανα? νομο?, θα δημιουργου?νται ομα?δες υποστη?ριξης σε κα?θε Λυ?κειο με την ανα?λογη διαδικασι?α. Οι ομα?δες αυτε?ς, με τη σειρα? τους, θα καθοδηγου?ν και θα διευκολυ?νουν τους υπο?λοιπους εκπαιδευτικου?ς στην εγκατα?σταση και χρη?ση της ψηφιακη?ς τους τα?ξης.
Επισημα?νσεις:
1) Παρακαλου?με να παρακολουθει?τε την ηλεκτρονικη? σας διευ?θυνση για τη συνεχη? ενημε?ρωση? σας.
2) Κατ? εφαρμογη? του Νε?ου Ευρωπαι?κου? Κανονισμου? Προστασι?ας Προσωπικω?ν Δεδομε?νων 2016/679 και του νο?μου 4624/2019, θα θε?λαμε) σας ενημερω?νουμε σχετικα? με την επεξεργασι?α των προσωπικω?ν δεδομε?νων σας απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο ο?πως εκπροσωπει?ται απο? το Υπουργει?ο Παιδει?ας και Θρησκευμα?των, ως υπευ?θυνο επεξεργασι?ας. Η ηλεκτρονικη? σας διευ?θυνση (e-mail) αποτελει? αντικει?μενο επεξεργασι?ας λο?γω της ιδιο?τητα? σας ως Διευθυντω?ν, Υποδιευθυντω?ν Σχολικω?ν Μονα?δων και νομι?μων αναπληρωτω?ν τους καθω?ς και ως εκπαιδευτικω?ν και της σχε?σης σας με το Ελληνικο? Δημο?σιο, ει?ναι δε αναγκαι?α για την εκπλη?ρωση των σκοπω?ν και υποχρεω?σεων τουΕλληνικου? Δημοσι?ου,κατα? τις κει?μενες διατα?ξεις, για τη διασφα?λιση της απρο?σκοπτης λειτουργι?ας της εκπαιδευτικη?ς δραστηριο?τητας κατα? την περι?οδο εφαρμογη?ς των ε?κτακτων με?τρων για την αντιμετω?πιση του κορωνοι?ου? Covid-19 και την απαγο?ρευση διδασκαλι?ας με φυσικη? παρουσι?α. Τα ως α?νω δεδομε?να θα κοινοποιηθου?ν σε συνεργαζο?μενους με το Υπουργει?ο Παιδει?ας και Θρησκευμα?των παρο?χους υπηρεσιω?ν πληροφορικη?ς και διαδικτυακου? χω?ρου, αποκλειστικα? και μο?νο προκειμε?νου να καταστει? τεχνικα? δυνατη? η συ?γχρονη εξ αποστα?σεως διδασκαλι?α, με?σω της σχετικη?ς πλατφο?ρμας τηλεδιασκε?ψεων, και αποκλειστικα? για ο?σο χρονικο? δια?στημα ισχυ?ει η ως α?νω απαγο?ρευση, και εν συνεχει?α θα διαγραφου?ν απο? τους εν λο?γω παρο?χους.
Ε?χετε δικαι?ωμα να λα?βετε επιβεβαι?ωση για το κατα? πο?σον η? ο?χι προσωπικα? δεδομε?να που σας αφορου?ν υφι?στανται επεξεργασι?α. Σε περι?πτωση που τα προσωπικα? σας δεδομε?να υφι?στανται επεξεργασι?α, ε?χετε το δικαι?ωμα προ?σβασης στα προσωπικα? σας δεδομε?να, λη?ψης αντιγρα?φου αυτω?ν, διο?ρθωσης ανακριβειω?ν, συμπλη?ρωσης ελλιπω?ν προσωπικω?ν δεδομε?νων, διαγραφη?ς προσωπικω?ν δεδομε?νων, διακοπη?ς της επεξεργασι?ας τους, λη?ψης τους σε δομημε?νη, κοινω?ς χρησιμοποιου?μενη και αναγνωρι?σιμη απο? μηχανη?ματα μορφη?, διαβι?βαση?ς τους σε α?λλον υπευ?θυνο επεξεργασι?ας, χωρι?ς αντι?ρρηση απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο, διαβι?βαση?ς τους απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο σε α?λλον υπευ?θυνο επεξεργασι?ας, εφο?σον αυτο? ει?ναι τεχνικα? εφικτο?, υποβολη?ς καταγγελι?ας στην Αρχη? Προστασι?ας Δεδομε?νων Προσωπικου? Χαρακτη?ρα, αντι?ταξης ανα? πα?σα στιγμη? στην επεξεργασι?α τους, αντι?ταξης ανα? πα?σα στιγμη? στην επεξεργασι?α τους για σκοπου?ς εμπορικη?ς προω?θησης.
Για οποιαδη?ποτε απορι?α ε?χετε σε σχε?ση με την επεξεργασι?α των προσωπικω?ν σας δεδομε?νων απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο η?/και τα σχετικα? δικαιω?ματα? σας, παραμε?νουμε στη δια?θεση? σας (e-mail επικοινωνι?ας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ).
3) Ο Διευθυντη?ς αναλαμβα?νει να ενημερω?σει ο?λους τους γονει?ς/κηδεμο?νες και μαθητε?ς σχετικα? με την επεξεργασι?α της ηλεκτρονικη?ς τους διευ?θυνσης (email) αποκλειστικα? απο? το σχολει?ο και αποκλειστικα? για τον σκοπο? της εξ αποστα?σεως εκπαι?δευσης, κοινοποιω?ντας τους την παρακα?τω φο?ρμα:
Κατ? εφαρμογη? του Νε?ου Ευρωπαι?κου? Κανονισμου? Προστασι?ας Προσωπικω?ν Δεδομε?νων 2016/679 και του νο?μου 4624/2019, θα θε?λαμε) σας ενημερω?νουμε σχετικα? με την επεξεργασι?α των προσωπικω?ν δεδομε?νων σας απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο ο?πως εκπροσωπει?ται απο? το υπουργει?ο Παιδει?ας και Θρησκευμα?των, ως υπευ?θυνο επεξεργασι?ας. Η ηλεκτρονικη? σας διευ?θυνση (e-mail) αποτελει? αντικει?μενο επεξεργασι?ας λο?γω της ιδιο?τητα? σας ως μαθητω?ν η?/και γονεω?ν η? κηδεμο?νων και της σχε?σης σας με το Ελληνικο? Δημο?σιο, ει?ναι δε αναγκαι?α για την εκπλη?ρωση των σκοπω?ν και υποχρεω?σεων τουΕλληνικου? Δημοσι?ου, κατα? τις κει?μενες διατα?ξεις, για τη διασφα?λιση της απρο?σκοπτης λειτουργι?ας της εκπαιδευτικη?ς δραστηριο?τητας κατα? την περι?οδο εφαρμογη?ς των ε?κτακτων με?τρων για την αντιμετω?πιση του κορωνοι?ου?Covid-19 και την απαγο?ρευση διδασκαλι?ας με φυσικη? παρουσι?α.
Ε?χετε δικαι?ωμα να λα?βετε επιβεβαι?ωση για το κατα? πο?σον η? ο?χι προσωπικα? δεδομε?να που σας αφορου?ν υφι?στανται επεξεργασι?α. Σε περι?πτωση που τα προσωπικα? σας δεδομε?να υφι?στανται επεξεργασι?α, ε?χετε το δικαι?ωμα προ?σβασης στα προσωπικα? σας δεδομε?να, λη?ψης αντιγρα?φου αυτω?ν, διο?ρθωσης ανακριβειω?ν, συμπλη?ρωσης ελλιπω?ν προσωπικω?ν δεδομε?νων, διαγραφη?ς προσωπικω?ν δεδομε?νων, διακοπη?ς της επεξεργασι?ας τους, λη?ψης τους σε δομημε?νη, κοινω?ς χρησιμοποιου?μενη και αναγνωρι?σιμη απο? μηχανη?ματα μορφη?, διαβι?βαση?ς τους σε α?λλον υπευ?θυνο επεξεργασι?ας, χωρι?ς αντι?ρρηση απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο, διαβι?βαση?ς τους απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο σε α?λλον υπευ?θυνο επεξεργασι?ας, εφο?σον αυτο? ει?ναι τεχνικα? εφικτο?, υποβολη?ς καταγγελι?ας στην Αρχη? Προστασι?ας Δεδομε?νων Προσωπικου? Χαρακτη?ρα, αντι?ταξης ανα? πα?σα στιγμη? στην επεξεργασι?α τους, αντι?ταξης ανα? πα?σα στιγμη? στην επεξεργασι?α τους για σκοπου?ς εμπορικη?ς προω?θησης.
Για οποιαδη?ποτε απορι?α ε?χετε σε σχε?ση με την επεξεργασι?α των προσωπικω?ν σας δεδομε?νων απο? το Ελληνικο? Δημο?σιο η?/και τα σχετικα? δικαιω?ματα? σας, παραμε?νουμε στη δια?θεση? σας (e-mail επικοινωνι?ας
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
).
Οδηγίες για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Αναφορικα? με τηνασυ?γχρονη εκπαι?δευση, οι υφιστα?μενες ψηφιακε?ς δομε?ς του υπουργει?ου, ο?πως τα Διαδραστικα? Σχολικα? Βιβλι?α (Ε-Books), το Ψηφιακο? Εκπαιδευτικο? Υλικο? (Φωτο?δεντρο) και τα Ψηφιακα? Διδακτικα? Σενα?ρια (Πλατφο?ρμα «Αι?σωπος») ει?ναι η?δη οργανωμε?νες ανα? βαθμι?δα (Νηπιαγωγει?ο, Δημοτικο?, Γυμνα?σιο, Λυ?κειο, ΕΠΑΛ), μα?θημα και ενο?τητες και μπορου?ν να χρησιμοποιηθου?ν απο? μαθητε?ς και εκπαιδευτικου?ς.
Οι εκπαιδευτικοι? μπορου?ν επι?σης να δημιουργη?σουν ψηφιακε?ς τα?ξεις (π.χ. e-class η? e-me) για την ασυ?γχρονη ανταλλαγη? εκπαιδευτικου? υλικου?, ασκη?σεων και οδηγιω?ν προγρα?μματος διδασκαλι?ας. Απαραι?τητη πρου?πο?θεση ει?ναι να ε?χουν ο?λοι οι μαθητε?ς και εκπαιδευτικοι? κωδικου?ς Πανελλη?νιου Σχολικου? Δικτυ?ου (οδηγι?ες στη σελι?δα 8).
Α) E-books: Οδηγι?ες χρη?σης
? Εισε?ρχεστε στον ιστο?τοπο https://dschool.edu.gr/
? Κα?νετε κλικ στα Διαδραστικα? Σχολικα? Βιβλι?α.
? Κα?νετε κλικ στην τα?ξη σας, η? το αντικει?μενο που θε?λετε να αναζητη?σετε.
? Κα?νετε κλικ σε ε?να βιβλι?ο και ανοι?γει σε νε?α σελι?δα.
? Πα?νω δεξια? υπα?ρχει η λι?στα με τα περιεχο?μενα, σε drop down μενου?, το οποι?ο σας δει?χνει τις διαθε?σιμες ενο?τητες.
Για τα βιβλι?α με ενσωματωμε?νους συνδε?σμους html
? Αφου? επιλε?ξετε το κεφα?λαιο, εμφανι?ζεται το κει?μενο με εικονι?δια (π.χ. τα παραπα?νω) η? ενσωματωμε?νους συνδε?σμους, πα?νω στους οποι?ους μπορει?τε να πατη?σετε προκειμε?νου να μεταβει?τε σε επιπρο?σθετο εκπαιδευτικο? υλικο? (ασκη?σεις, προσομοιω?σεις, πολλαπλε?ς πηγε?ς).
Β) Φωτο?δεντρο: Οδηγι?ες χρη?σης
? Εισε?ρχεστε στον ιστο?τοπο https://dschool.edu.gr/
? Κα?νετε κλικ Φωτο?δεντρο (aggregator).
? Το διαδραστικο? υλικο? του συσσωρευτη? ει?ναι οργανωμε?νο σε θεματικε?ς περιοχε?ς.
? Επιλε?γετε την θεματικη? περιοχη? που σας ενδιαφε?ρει και εμφανι?ζεται ο?λο το διαθε?σιμο υλικο? η? πληκτρολογει?τε λε?ξεις κλειδια? απο? την μπα?ρα αναζη?τησης.
? Επιλογη? εκπαιδευτικη?ς βαθμι?δας: Αναζητα?τε το διαδραστικο? υλικο? ανα?λογα τα με φι?λτρα που σας ενδιαφε?ρουν (απο? τις επιλογε?ς που βρι?σκονται στα αριστερα? της σελι?δας), η? αναζητω?ντας με λε?ξεις κλειδια? στη μπα?ρα αναζη?τησης στο πα?νω με?ρος της σελι?δας.
? Μο?λις βρει?τε το υλικο? που σας ενδιαφε?ρει, πατα?τε επα?νω στον τι?τλο και μεταβαι?νετε σε νε?α σελι?δα.
? Πατα?τε πα?νω στο εικονι?διο και ξεκινα?ει η δραστηριο?τητα (βι?ντεο, προσομοι?ωση, οπτικοποι?ηση, πει?ραμα, α?σκηση, εκπαιδευτικο? παιχνι?δι, κλπ.).
Γ) Αι?σωπος: Οδηγι?ες χρη?σης εκπαιδευτικου? για υπα?ρχοντα εκπαιδευτικα? σενα?ρια
? Εισε?ρχεστε στον ιστο?τοπο http://aesop.iep.edu.gr/
? Πατα?τε στο εικονι?διο «ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ».
? Επιλογη? μαθη?ματος και βαθμι?δας: Αναζητει?τε το σενα?ριο που σας ενδιαφε?ρει, χρησιμοποιω?ντας τα φι?λτρα που φαι?νονται στην αριστερη? πλευρα? της σελι?δας, η? κα?νοντας αναζη?τηση με λε?ξεις κλειδια? στην μπα?ρα αναζη?τησης που βρι?σκεται στην κορυφη? της σελι?δας.
? Επιλε?γετε το σενα?ριο που σας ενδιαφε?ρει (π.χ. το πρω?το «Ας φτια?ξουμε μια ιστορι?α ωραι?α με τον Αι?σωπο παρε?α»).
? Οδηγει?στε στην γενικη? περιγραφη? του σεναρι?ου, απ? ο?που μπορει?τε να μεταβει?τε στις φα?σεις/κεφα?λαια του σεναρι?ου επιλε?γοντα?ς απο? την κορυφη? της σελι?δας (βλ. την εικο?να παρακα?τω).
? Κα?νετε κλικ στην πρω?τη φα?ση και ακολουθη?στε τα στα?δια του σεναρι?ου, ζητω?ντας στους μαθητε?ς σας να ολοκληρω?σουν τις προτεινο?μενες δρα?σεις.
Εγγραφη? στο Πανελλη?νιο Σχολικο? Δι?κτυο (ΠΣΔ)
Χρη?ση λογαριασμου? ΠΣΔ για τη δημιουργι?α ψηφιακω?ν τα?ξεων:
Για την ασυ?γχρονη διδασκαλι?α, οι εκπαιδευτικοι? μπορου?ν να δημιουργη?σουν ψηφιακε?ς τα?ξεις, ω?στε να προγραμματι?ζουν το μα?θημα? τους, να αποστε?λλουν εκπαιδευτικο? υλικο? και ασκη?σεις, να αναρτου?ν εργασι?ες κτλ.
Οι μαθητε?ς αντι?στοιχα θα μπορου?ν ε?τσι να ε?χουν τη δυνατο?τητα να συμμετε?χουν στις ψηφιακε?ς τα?ξεις του ΠΣΔ (π.χ. e-class, e-me).
Οδηγι?ες εγγραφη?ς:
? Εκπαιδευτικοι?: https://register.sch.gr/teachers/
? Μαθητε?ς: https://register.sch.gr/students/
Ο μαθητη?ς θα δι?νει στη φο?ρμα εγγραφη?ς τα στοιχει?α του, ο?πως αυτα? αναγρα?φονται σε ε?λεγχο προο?δου τριμη?νου.
Σεπερι?πτωσηπουδενγνωρι?ζειτονΑριθμο?Μητρω?ου,μπορει?νατοναφη?σει κενο?.
Ψηφιακε?ς τα?ξεις:
? e-class του Πανελλη?νιου Σχολικου? Δικτυ?ου (https://www.sch.gr/)